Det skal bare fungere, og det skal være lovligt.

Alt det praktiske som fx. opkrævning af husleje, aflønning af vicevært, betaling af faktura, overdragelse af andele ved salg mv., skal bare fungere og være nemt og enkelt for foreningen og beboerne.

Advokater med Ejendomsadministration udfører de daglige opgaver effektivt og med vægt på personlig betjening.

Hver forening tilknyttes typisk én personlig kontakt, der varetager al kontakt og rapportering, og som har et indgående kendskab til ejendommen og beboere. Medlemmerne i Advokater med Ejendomsadministration har en flad organisation, og advokaten er aldrig langt væk.

Den digitale udvikling er også rykket ind, på hos Advokater med Ejendomsadministration. Papirbakker og arkivskabe skiftes ud med computere og papirløs administration, der tilbyder elektronisk underskrift af lejekontrakter, ind- og udflytning på iPad og elektronisk godkendelse af fakturaer.

Juridisk sparring

Advokater med Ejendomsadministration holder ikke alene styr på alle de daglige opgaver, som hører med til drift af en andels/ejerforening eller en udlejningsejendom, men giver også juridisk sparring og holder et vågent øje med, om lovgivningen bliver overholdt til punkt of prikke.

Eksempel

Den ny persondataforordning skærper kravene for andels- og ejerforeninger samt udlejningsejendomme, når det gælder om at indhente, dele og opbevare personfølsomme oplysninger. Hvis en administrator ikke længere har brug for personoplysninger, fx ved fraflytning, skal oplysningerne slettes og personen skal informeres om, at oplysningerne er slettede. Medlemmer af Advokater med Ejendomsadministration sikrer, at persondataforordningen bliver overholdt, så bestyrelsen og beboere kan være trygge ved at modtage personfølsomme oplysninger fra ejendomsadministrationen.

Rådgiver i forhold til behov

Advokater med Ejendomsadministration skræddersyr ydelserne i forhold til behovet i den enkelte forening. Her er ingen kasser, kunden skal presses ned i. Foreningen kan i stedet skrue op eller ned for den juridiske rådgivning, når behovet opstår. Ved større byggearbejder kan advokaten fx gennemgå kontrakter og, hvis betingelserne ikke bliver opfyldt, håndtere eventuelle tvister og voldgiftssager.

Advokaten er med hele vejen og kender både ejendommen og ejerne og har ingen anden interesse end at sikre at der kun købes og leveres de ydelser, der er behov for både juridisk og byggeteknisk.


ARTIKEL

Advokater med Ejendomsadministration sætter skub i debatten

”Andels- og ejerforeningerne bør gå derhen, hvor de får den bedste juridiske rådgivning, gennemskuelige priser og sikkerhed for erstatning, hvis noget går galt”, siger Nicholas Wantzin, formand

Læs mere..

NYHEDSBREV

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, så holder vi dig orienteret.

* Læs MailChimps Privatpolitik her

Aarhus C
Bredebro
Brønshøj
Frederiksberg
Frederikssund
Havdrup
Holte
København K
København N
København NV
København Ø
København S
København V
Odense M
Rødovre
Søborg
Vanløse